honey

honey

Saturday 22 October 2011

Bubba Gump

Hep hip hoppp!!! Epy Satudezzz bloggers...!

1st of all, thanks pada yg sudi melawat...bila ditenung2 kat feedjeet tu bleh tau la sape yg dtg jenguk kan..thanks..walaupon blog ni cuma juz a space for me to share happy+sad moments... :)

Last Thurs gi buat pregnancy check-up..dah masuk 8 bulan tis week..alhamdulillah masih sihat dan dilindungi-Nya..baby sihat, ibu bertambah sihat menghampiri 70kg skrg ok..hehehehhh... takperla janji Hb ok, urin ok, BP ok, baby ok takpe..pasni I diet tahap otomen taro la...tak penah lg seberat ini sbnarnya..paling berat pon 60kg 2-3 taun lps sbb makan byk tension break ngan pakwe, blehhh??? :p pape jelah!

After check up, dlm kul 10:30 am aku masuk opist smula..then lunch kat luar ngan opismet Planning department..salah sorg dari exec nak resign nextweek..so kitorg mkn luar la ari ni..best skit..tanda kenangan utk Nerisma Shamsul Shah..tanda tima kasih since we worked as a team... sedih nya aku..walaupon dia tu lelaki n laki org pon..tapi sedih hilangnya sorg opismet yg slalu buat aku gelak..sekepala kami satu team...hilang dah sorg...bertambahla beban keje kat opis sementara nak hire exec baru..takpelah rezeki dia kat tmpat lain plak...masih bleh bjumpa pasni insyaAllah... :(

Planning department ade 5 org, 4 lelaki and aku sorg ppuan...2 chinese guys, 2 malay guys and me heheh da only 1 malay lady..~ Then sorang team leader and country manager joined us during lunch...

Kitorg brunch kat Bubba Gump, Sunway Pyramid..tak jauh sgt la dari ofis ni..malas gi Midvalley parking cam tetttttt...! Aku lagi suka SP sbb decor building cantik sgt and tak sesak. Cam tenang je...Bubba Gump ni Western Restauran..seriously Im not so excited pon bab makan kat kedai2 food ala barat ni sbb bagi aku tak byk choice..alih2 pasta, steak, fish n chip, pastu airnye ntah ape2 je...tp dah boss besaq blanja, jgn tolak rezeki..makan sajo..hehehhh..kalau ngan hubby jgn harap aku nk gi, kalau aku nk blanja la..kalau laki aku blanja, tutup mulut makan jugak! hahahhh..


Decor dlm kedai ni mcm dlm sebuah kapal lama..siap ada sawang labah2...lantai, kabinet, meja sumer made of wood..cam klasik ala barat la...ade number2 plate kete barat diorg lekat2 kat dinding..made of aluminium..mcm import jek..


For me, food kat Bubba Gump sgt2 biasa saja..serious my hubby punya spaghetti damn much lagi sedap...he's really good in preparing western food..aku order Linguini Lobster..RM34.90..wut de??? just as same as carbonara spaghetti aje..air aku order mango juice tp terminum dek opismet aku..Remus you curi air I..sobs sobs..so kitorg tukaq air, aku amik dia punya..nsb baik sedap k..chocolate alabama yogurt..Lupa snap pic..aku snap pic air boss aku je sbb ade stobewi comel2..

To conclude, I can say Im not interested to eat at Bubba Gump anymore...pada yg nak mencuba, blehla mana tau kene ngan selera kalian kan.. lagipon aku ternampak botol2 arak dlm kedai ni...aku cam erkkk!!! Customer pon ramai foreigner..mesti pilih kedai ni sbb boss aku Sweedish..hmm.. Sambil berharap gelas air aku tak pnah dihidangkan dgn najis tersebut..aku tak google pon pasai kedai ni sblom pegi..last minute invited pon..


Here are some pics at Bubba Gump...Peace!



comel kan tobewi kat dlm air tuh..

onion ring tower, sedap!

Lamb

Linguini Lobster...mine

chicken

menu catalog

wit country manager..Cecilia Carlson



Planning team with big boss
To Nerisma Shamsul Shah, yg pakai baju pink duduk tgh2 tu, nice having fren like u...we all will miss u, thanks for ur team work..masa aku baru masuk keje, ko lah yg train aku buat statistik..jasamu dikenang..disebabkan training hang la aku dpt gaji smpai la hehhe...thanks sbb bagi kat aku set bersalin..thanks3..pasni akan rindu especially time lunch..slalu lunch skali ngan hang kat kedai makcik blakang opis...walaupon aku sorg je ppuan dlm team kita, tapi aku rasa happy sgt n tak pnah rasa keseorangan...biasala keje ngan laki byk lawak lucah, tp aku jenis open, kene sakat slalu tp tu yg buat ilang stress time workload...hilangnya Nerisma, team mesti akan kekurangan idea jokes...tak bestnye...apepon, aku doakan hang lebih success pasni di samping kerjaya terbaru di USJ, kalau bertambah anak n buat kenduri akikah, jemputla weiii...laju ja aku pi.hehheheh...


Notakakitangan: Mood sedey...bubye...

No comments:

Post a Comment

:)