honey

honey

Friday 14 October 2011

baju kurung vs preggy 7 bln

Hari ni time nk siap2 gi opis, tingin lak nk pakai bj kurung..dh hmpir 4 bulan tak pakai..mmg sendat la tp masih muat heheh..apa2 aje aku ni..pepagi bekfes ns grg, tghari mkn biskut jek sbb kenyang...hari ni rasa sedikit moody..ntah kenapa..rasa tak best, maybe sbb ramai yg resign...and 1 lagi aku asik pikir bukan2..aku terkenangkan arwah abah n arwah wan..membuatkan airmata aku mencurah-curah depan pc ni pagi tadi..sembunyi2 muka wat keje kang ade yg perasan lak..malu je.. :p 

aku dah kehilangan 2 lelaki terpenting dlm hidup in 2011..ntah siapa lagi selepas ni..aku tanak kehilangan lagi..smpai aku terfikir antara aku n hubby, siapakah yg akan dijemput Ilahi dulu..biarlah aku yg pegi dulu..aku tak dpt idup tanpa suami yg aku syg sgt2..dialah segalanya..tempat mengadu, tmpat bermanja, tmpat meminta, tmpat bergurau, mcm2 tmpat la dia tu..biarlah aku yg dijemput dahulu...opppsss...takmo sedih2..berdoa jelah pd yg kuasa..

Ni pic aku berbaju kurung nan hado di hari Jumaat n tak lupa jugak pic biskut n milo time lunch..bye peeps! Happy weekend! :)))

biskut munchy's lexus vege pebret beli byk2 wat stok time lapo

huhu memboyot 7 months...bleh nmpak botol air aku??? 2 liter abiskan hari2 time work

No comments:

Post a Comment

:)