honey

honey

Friday 8 July 2011

asik rindu dia....

alahai..makin hari makin syg..makin rindu..nk pegi opis mesti nk kiss pipi dia dulu eventho die tgh tido kroh3..
bukan PJJ pon..hari2 tatap muka die..kalau dia nk kuar kejap pon, aku mesti dok tak senang kat umah..kalau aku balik opis dia tade kat umah, kalot aku call n isau mcm2 sbb die selalunya smpai awal umah..biasala mengajaq..ade kelas pegi, tade lepak umah je die tu..kdg2 kelas abis awai, tu yg asik die yg smpai umah dulu..jarang sgt die nk balik lambat dari aku..tu sebab aku dh biasa dia ada..tak bleh kalau balik umah tgk die tade..wajib gelisah cam hapa ja..tu la satu2nya cinta hati saya dunia akhirat selain mak n adik2 kan..syg syg abg sgt2...abg kelihatan begitu sempurna di mata syg sbb syg sentiasa terima abg seadanya sepertimana abg menerima syg seadanya... I LOVE U....HubbY...mmmuahhh!!!


***kebahagiaan hadir setelah keikhlasan cinta dicurah sepenuh hati....semoga kasih kita abadi selamanya..aminnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn.......

No comments:

Post a Comment

:)