honey

honey

Tuesday 8 January 2013

urutan yg menyedapkan

Disebabkan tadi aku terlampau mandom+lemau aku pon mengurut la kejap..en ogawa tolg urut..heheh best jugak. 1st time try yg opis punye. diorg beli sebelum krismas ari tu tp aku buat bodo je x guna.

Hmm dh rasa penangan urutan seat ni..mmg nk urut tiap2 ari la kalau camni. dekat 1 jam aku diurut..lepas tu bgn jalan2 terus rasa ringan je badan..takde rasa berat mcm sebelum urut td..hmm patutla lepas aku urut time berpantang ari tu, rasa ringan je bdn..mmg kene slalu urut la kalau camni..sedap skit badan..

Sbb opis punya, tak berani nk guna lama2 kang meletop mampos nk ganti..kalau aku punya, mau sambung lg sejam..hifhifhif~

Ni la set yg urut aku td,,pic from google, sama aje..



ni la remote ogawa kat opis nih..diurut smbil wat keje mmg layannn ;)





No comments:

Post a Comment

:)