honey

honey

Tuesday 8 January 2013

Lemau

Hari ni rasa sgt lemau lemau & lemau skali. Selalunya aku segar bugar, jarang dh ngantuk2 time drive or time keje. Tapi hari ni drive nk dtg opis pon dlm keadaan mata hampir terpejam..jenuh berperang dgn mata smpaila selamat smpai opis ni Alhamdulillah...

Kat opis aku ngantuk tahap taktau nk kata apa..asik terlentok, tersembam ke meja, ngeliat sana sini..naik segan kat boss sebelah aku nih.

Rasa nk gi amik je seat yg ada set urut ogawa tu, tapi blom smpai time rehat td.

Then dlm kul 1 lebih aku start kete, gi beli food lunch kat area kg kerinchi. tak pnah kubuat begitu. slalu tapau kat K4 bawah ni jek. trus ilang ngantuk aku. Beli nasi bungkus lauk kari ikan, ulam kacang botol, sambal blacan skit, teh ais. Sempat jugak singgah beli cempedak goreng.

Mahal la cempedak goreng tu. kecik giler mcm besar duit 20 sen tu. 4 ketul singgit. Tp sbb aku teringin lama dh nk makan cempedak goreng, aku hangkut jugak 2 hengget! Mmg aku nk gi beli gak sebijik cempedak. Nk goreng sendiri makan smpai muntah!

Terbabas diet aku! dahla pagi td aku amik heavy bekfes sbb aku lapo sgt2. aku mkn mee+megi goreng & tlo mata kobao.

Mmg berazam tamau lunch. tapi sbb mata nk ngantuk thp tenuk malas, terjadila aktiviti spt yg aku cerita kat atas tuh.

Lepas makan, trus segar. nak2 pekena teh ais kan. Eh kari ikan tu sedap la. Ikan apa tah, rasa mcm ikan sungai tp byk tulang..talapia kot..talapia byk tulang ker? tah!

K lah aku nk sambung keje..ni tgh semangat x ngantok nih. Satlagi mai ngantok susah semua terbengkalai.

Nota kaki: Eh nape aku sembelit 2-3 hari ni. Adakah sbb jamu itu? Erghh ni la yg aku tak suka kalau makan jamu then sembelit! Nak mantap2 pon ada saja la bad effectnyeeee.....................bye~

No comments:

Post a Comment

:)