honey

honey

Friday 14 December 2012

Jgn bersedih

Bila berblog walking, hati terusik tgk org gi vacation sana sini..bestnya...rasa mcm diri ni x semampu mereka..blum pnah gi vacation tdo hotel best ngan my family kecik..dulu2 ngan mak abah penahla..tapi lepas kawin ni blum penah..tak termasuk honeymoon la..yg tu acara wajib..tp gi langkawi je pon..okla best jugakla..tp lepas honeymoon tu takde gi tdo otel grand2 pon..banyak dok umah, balik kampung n jln2 dekat2 aje...yerlah duit byk nk guna..tambah2 bila ade anak ni kan..tak berani nk poya2 sgt..takut ade emergency kang susah..

Tuhan tu Maha Mengetahui kan..dia Maha Mengasihani...mesti Dia pon simpati tgk aku yg kerja keras, saban hari redah jalan jem, balik umah dh lewat, amik anak, masak, layan suami n anak, basuh baju bla3..and takdepon masa bersuka2 gi vacation mcm org lain...hidup byk fokus utk suami n anak je...duit gaji aku pon byk aku abiskan utk fmly..nk beli baju setahun skali pon aku pikir beratus kali..bukan x cukup duit, tp aku lebih pentingkan anak aku..

Jauh di sudut hati..aku nk juga merasa seperti mereka2 di luar sana...& tanpa dijangka...tadi, suami text aku..dia nk dptkan voucher hotel swiss garden untuk gi vacation next year..maybe awal tahun.

Hmm siapa sangka kan...aku tak merungut pon sblum ni...aku tak paksa hubby aku utk ke mana pon..tapi Allah tu adil kan..La Tahzan..jgn bersedih...buatla kerja seikhlasnya sebagai ibu & isteri..pasti ada habuannya.. Selamat Berhujung Minggu! :) Layanla keluarga sebaiknya especially suami kita..bermanjalah dgnnya seikhlas hati...sesungguhnya suami suka dimanjakan..ewah! BYE....

Auwww moga kesampaian jugak kami nk ke sana...ameeennnnn ya rabbal a'lameennnn....

ni dia antara tempat yg dicadangkan hubby :)








No comments:

Post a Comment

:)