honey

honey

Thursday 25 October 2012

nk marah x jadik

Al-kisah tadi gi surau time Zohor..

lepas amik wuduk, nk masuk je dlm surau pintu plak dikunci. Ketuk punya ketuk x bukak2. Ada sepasang kasut. Aku pk haihsshhh sape la yg tido kat dlm ni..kalau solat takkan dikunci plak..dekat 10min aku tercegat smbil ketuk2 pintu tu tp diam je..aku dh rasa nk marah..sbb tempat aku berdiri tu dekat dgn surau lelaki..segan lak aku dok situ lama dgn air wuduk masih menitik2 ke lantai..

Pastu aku dengar mcm org bingkas bangun, simpan2 barang, tuptap2..pintu dibuka!

Kulihat seorang amoi cina agak seksi dgn ditangannya ada breastpump and sebotol susu yg hampir penuh.

Spontan aku cakap, Eh, nape u masuk sini? Sambil mata aku tgk pump di tangannya..terus aku kesian plak. Then aku cepat2 cakap, lain kali jgn kunci..pastu dia blah terus..huhu..

Pastu time nk solat aku still terpikir pasal dia...kesian pon ada..walaupon dia non-muslim, tapi niat dia mulia nk pump susu utk baby dia..haishh..mestilah dia kunci pintu..kang sape2 masuk ternampak plak part yg sensor tu..

tp sebenarnye dia xleh la kunci tempat utk org awam mcm tu kan..pendapat aku la..dia bleh guna nursing shawl..xdela nmpak..kalau setakat bunyi pump tu xpe..x kisahla..

ape2pon ni lah aku..mudah rasa bersalah lepas tegur sumbody..susah jadi aku ni..keyakinan diri x brapa nk tggi..kahhh..apekumerepeknimakjemahhhh!!!!!!!!!!!!

1 comment:

  1. ekekek akak rasa ok koot , adik pun x tahu yg amoi tu tgh breast pump kan .. ;)

    ps: dik kalau boleh tukar dari embedded nie ke pop up window lagi bagus ;)

    ReplyDelete

:)