honey

honey

Friday 12 October 2012

LoVe You Too

Salam semua yg tgh membaca ;)

Agak lama menyepi, malas sebenarnya plus workload kat opis neh.

Hanya berblog walking saje.

Smalam ader surprise. Sesampai aku kat umah, dgn mengelek anak yg baru diamik dari umah pengasuh, my hubby mintak my phone.

Ku bagi phone dan ku menuju ke bilik. Hubby cakap, yang!! nape phone jadi mcm ni???!! Suara mcm nk marah.

Aku kecut kejap. Ape hal pulek. Ku tanya nape..?

Abg jawap, nih tgk nih..Aku terus "haaaaaaaa"???? dan hubby sengeh smpai tinga~

hmmm...kononnya nk buat magic la tue.. samsung galaxy note transform to samsung galaxy TAB!

hye cik abg, dibelinye gadget baru plak...layannnn je lahh...nk marah takbleh sbb bukan duit I..xpe..fikirkan utk anak..bleh arissa main2..blaja2 ke..tgk katun ke, blaja doa ke, so think +ve!

Kalau ikutkan hati mmg aku x suka hubby beli menda2 gadget yg x pnah stop dari new edition ni. Tech smakin laju, so x terkejar la kalau semua nk beli...better bersyukur dgn apa yg termampu..apepon dh dibelinya senyap2..layan je lah....

And hari ni..asik nk whatsapp ngan I..maklumla dulu dia pakai phone nokia rege satos lebey je..bagi bini pakai note, dia pakai cikai pon xpe..skali bawak balik tab. takperla bang...tumpang muda pakaila...dlm hati ni istighfar byk2...aku mmg x suka bazir duit..tettttttttttttt~

Pagi tadi smpai je opis..aku skype hubby.."abg, I love u"

And he replied.."love you too"

Wahhh.......that's really made my day..yerlah skali skala kita ckp camtu kat hubby, n hubby reply, terasa mcm baru bercinta pulak..setelah beranak satu..kahhhhh~ Sekian~esok wiken lalalalaaaaalaaaalaaaa.......!!!

kebahagiaanku

ngamuk nk men henpon..hik3

No comments:

Post a Comment

:)