honey

honey

Wednesday 1 August 2012

off posa n sogostos

salam..uih dh dkat sminggu xde new post..huhu tade ape sgt nk citer bab berbuka/sahur ni sbb dh 4 hari tak posa..period! uwaa bermulalah episod kene ganti posa nnti..taun lpas dpt posa full pregnantkan arissa..taun ni tidak lagik..sadisss~

mggu ni period and tade mood nk masak..after keje aku terus gi bazar rmdhn sorg2..tapau lauk 2-3 jenis, kuih skit, air utk family berbuka..aku pon nk ngap jugak..yerlah bukan makan pon kat opis..sekadar teguk segelas air kosong je..tu pon curi2 teguk..malu org nmpak huhu..di samping menghormati ramadhan..air kosg pon jadilah..tade bwk bekalpon..

eh luper la nk citer last Friday aku off day and gi Sogo beli baju raya Arissa n hubby..baju aku blom jumpa yg berkenan...sale bagus jugak..dptla 9 helai baju baru utk Arissa x smpai 2rat pon..utk hubby aku belikan T-shirt 2 helai..x smpai satos..aku beli blaus 20hengget je brand Antioni..pastu beli kasut utk Arissa...kasut garfield..comel je..ayah tak kasi beli sbb Arissa blom bleh berjalan lagi..tapi ibu degil nk beli jugak kasut raya kat anak..tak lawa la kalau baju dh cantik tp berkaki ayam lak kan..hahha...biar bergaya skit anak ibu..awak tu gegurl la..kene la bergaya skit heheh..skit je x lebey pon hikhik~

Taun lepas persiapan raya sgt last minute...3-4 hari nk raya baru kalot gi jalan TAR..time tu terkedek2 mencelah org ramai kat jln TAR..taun ni dh ade anak tanak last minute dah..so tinggal baju melayu hubby n baju kurung aku jek..insyaAllah weekend ni nk gi beli... :) persiapan yg alakadar sudah...janji ada je...sebab sambut Aidilfitri adalah dituntut dlm Islam...adios! sambung keja blambak kat opis nih~ tettttttt~

IKLAN

tgk katun mesti jari dlm mulut..tomei anak ibu nih!!!

test baju baru...dptla merasa pakai brand Fisher Price bila sale.. ngeee!!!


No comments:

Post a Comment

:)