honey

honey

Friday 30 September 2011

Baby Carrier

Hep hep!

Smlm kan kan kan..over excited sbb baby carrier dgn pantesnya telah slamat tiba di opisku ini. Lajunya supplier anto. Order on9 je kat pesbuk si tauke kedai alam maya ni. Memula was2 gak nk beli on9 sbb nk gi usha dulu kat butik mothercare. Tp pempaham jelah smpai umah pon dh mlm, wiken penuh ngan xtvt kekeluargaan, malas tangguh2, aku order je la via on9. Kalau kat butik mothercare RM2++ 3 position baby carrier ni, disebabkan ade promotion hingga regenye junam ke 100, aku pon dgn rakusnya membeli. Tadaaa......... wink2***

maseh dlm kotak


balik umah snap pic kotak BBM kat asben, dia plak excited reply BBM, "nnti balik abg test". Hohoho aku terbyg abg nk test masuk duduk lam tu kah? Atau abg nk test meng'carry' aku dgn carrier tersebut??? :p
Lambatla plak asben alik..ade pektis koir utk konvo student bulan 10 kot..2 mggu berturut2 dia balik lmbat, kul 10 lebey br smpai umah..smpai nextwik...hape kejadahnya koir tu hah??..sobs sobs sobssss aku kesepian di umah lantas menyebabkan aku slalu titon awal...

Baby carrier ni banyak jenis..ade yg 2 position tapi aku beli yg 3..ngadap depan, ngadap ibu, sendeng blakang ibu...senang kotsuka aku je nnti..senang ibu nk bawak kamu gi beli brg ke pasar ke..ibu kan berdikari :p so byk aktiviti, tanak slalu tinggal kamu..weekday mmg sah2 la kene tinggal ngan baby sitter..:p

Ok peeps!!! Happy wikens!!!!

No comments:

Post a Comment

:)