honey

honey

Wednesday 14 November 2012

America set bfast

Hari ni smpai opis awal, jalan dlm KL clear aje kekdahnye. Musti ramai yg sambung cuti antara Deepavali & Awal Muharram kan kan kannnn....

Aku tak cuti pon..AL pon dh abesss aku sapu..siap last month ade unpaid leave lagik..huhu..biasala Arissa demam la, kete wat hal la, malas nk gi keje lah...unpaid pon unpaid la sape suwuh abiskan AL..kiiihhhhh~

Disebabkan smpai awal, maka sempatla aku nk poya2 bekpes kat bawah opis neh.bekpes sensorg je..

Kalau bekpes kat foodcourt K4 neh aku suka makan menda ni..America set..sebab nasi goreng/mee goreng yg akak indon masak kat situ terlampau berminyak..x sanggup nk makan..bleh nmpak minyak bertakung..alahaiila..

set ni RM5.80 skali ngan tea..blehla..x mahal x murah..tgh2..



Dan bila aku dh perabih set ni, maka lunch aku maybe minum milo aje..sbb memang akan kenyang smpai petang tau..pelik kan..nmpak simple tp sgt mengenyangkan..

Tp bila aku bekper nasi lemak, tghari mesti lapar smula..haih..pelik2.. 

Till then, nk start work..bye..yeay sok cuti lagik! Selamat Menyambut Tahun Baru Islam wahai kawan2 muslim ku.. :)))

No comments:

Post a Comment

:)