honey

honey

Thursday 6 September 2012

MY BAD!

mmmm today rase cam xder mud sesangattt...semua ni bermula pg tadi time aku tgh kalut masakkan bubur utk adik..adik bgn awal, so aku biar dia main2 kat port febret dia..kat almari ruang tamu..kat situ ade kusi malas kecik adik punye..dia main2 kat situ skali aku dengar GEDEBUKKKK!!!!!! sepantas kilat aku jerit ADIKKKKKKKK!!!! aku toleh ke port dia main tu..adik dh tergolek atas lantai..nanges uwaaa uwaaa kuat giler subuh2 tu.

My bad!!!! sepatutnya aku dukung je adik smbil masak. biar aku susah payah skit nk masak janji adik x jatuh. aduhhh laki aku bgn tido bising2 naper adik naper adik...ape jawapan aku??? errr terrjjjaaattuuuhhhhhh....ntah ke brapa kali adik asik jatuh sejak dh mula panjat sana sini...my bad my bad. Again my bad!!!!!!! 

So malam ni aku akan masak bubur adik siap2, esok pagi panaskan aje..tak perlu masak rushing2 pagi2 buta tuh. Mmmmmmmmmmmm....sakit jiwa smpai skarang,

Akibat jatuh pagi tadi, bibir adik pecah..terkena gigi bawah yg 2 batang kecik molek tu..poor her... :'(

Ade darah meleleh time aku dukung dia lepas jatuh tu..cepat2 aku amik jelly beku dlm petiais, bagi adik isap2. then darah tak kuar dah...uhukkk menangis hati sang ibu.

Dari pagi smpai skrg aku buat keje selow selow jek. Hilang terus workaholic aku. Work tade holik ade..huhu sodap tu holik~wateva!

mmm nk cepat2 balik amik adik kat umah kak ija.. nk peluk2 cium adik tanak lepas2 kalau bleh..nk belai2 adik..maafkan ibu terleka masak smpai adik terbabas........

pagi tadi ibu buatkan bubur sedap utk adik...bubur nasi + bayam + ikan senangin..sgt sedap ok..tapi ibu risau adik tak makan..maybe adik sakit bibir... uwaaa...harap2 adik dah x sakit..harap2 bubur tu dh licin adik makan yer syg..

ibu rindu adik...beberapa jam lagi kita hug2 kiss2 yer baby...mmmuahhh sygggg anak ibu!!!!! ampunkan ibu!!! my bad!!!! my bad!!!

No comments:

Post a Comment

:)