honey

honey

Thursday 5 July 2012

terubat tekak ini

SeMaLaM kan aku meroyan nk makan soto..meroyan dlm blog ni je..dah tak dpt nk g mkn..hubby balik lambat..apakan dayo..so ingat nk g pasar mlm lepas ofis nanti blehla beli soto ke bakso ke..

Tadi aku g tapau lunch seperti biasa..kat foodcourt carrefour bawah office aku nih..tetiba ternampak satu stall baru...eh eh eh!!! ade SOTO, BAKSO, AYAM PENYET, LAKSA, MEE KARI bla3.....

memang lah rezeki tekak aku...ALHAMDULILLAH..rasa mcm nk sujud syukur kat situ. nampak tak betapa teruknya aku teringin nk mkn. heheheeee....

Yabedabeduuu..RM4 sahajee..murah la tu..ni sotonya..sedap! mmg aku nk ngadap menda ni je mggu ni n mggu depan..smpai jemu!

soto ayam terbaeklah!
aku tuang kuah smpai penuh bowl & aku hirup smpai licin semua kuah tu. sedap sgt! ade nasi impit, mihun, ayam, daun bwg/sup, sayo2...rempah ratusnye mmg terangkat. Perfektosss! Alhamdulillah..rintihan hati dikabulkan Ilahi.... :D Sekian bubye~

2 comments:

  1. Darling pregnant lagi ke samapi termengidam begitu sekali ni?hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. heheh takde preggy pon...teringin saje2 je neh...ngengado :p

      Delete

:)