honey

honey

Wednesday 20 June 2012

no idea lah

Takde idea lah nk beli ape utk hubby. Today besday dia..20th June. Skrg dah pukul 3pm, hadiah blom beli. waaaa..japlagi lepas keje terus g shopping lah. haruslah penat. pastu plan nk masak fevret hubby utk dinner mlm ni. waa 1st time nk try tau..apadia tu??? ha tggu esok will post here. 

Hmm..1st besday hubby time tunang aku bagi stereng helikopter..kikiki..dah dia minat main game pc..rege 300++..aku bagi je lah..dia happy..time tu celebrate kat secret recipe..Aku dh bersekongkol ngan staf SC Bandar Baru Ampang time tu..aku pegi awal book meja, menu, kek n aku bg diorg simpankan hadiah. Time serve food aku mintak waitress serve hadiah skali..wachaaa hubby panik. kahkahkah..suka gila dia senyum unta gitew :D

Kali kedua celebrate berdua lepas kawen..aku belikan Jam Bonia..wa kopak jugak 500++..takpe laki punya pasal..lagipon disebabkan dia aku preggy wuahuahua..sgt2 menghargai dirinya..pastu kek 2 slices..cukuppp...time tu aku cakap kat hubby..next year celebrate besday abg ade baby skali..mesti bersepai kek dia tampo..hhahaha..mmg pon akan bersepai kalau dibiarkan..dah pandai usik2 brg anak ibu tomess tu..!!!!

Taun ni 1st time celebrate bersama anak..hadiah apeee?????aku takde idea..jenuh aku BW and surfing..ada la 2-3 benda memutar2 di kepala..hmm nntilah tgk ape yg berkenan time shopping satlagi..oklah, tak sabo nk update besday gift n menu dinner mlm ni. Tgguuu... :)))


No comments:

Post a Comment

:)