honey

honey

Thursday 24 November 2011

Philips Avent Breast pump

Hi gojes2 sumer!

Agak lama hamba tak hapdet blog sbb tak brapa sehat n keja blambak kat opis..weekend yg lepas busy ngan my family dtg KL...mak I dah dtg u olls..nk temankan si anak sulung yg tgh memboyot menunggu masa meletop ajek. Kebetulan cuti sekolah, adik yg baru abis PMR pon akan membantu akaknya dlm tempoh berpantang nnti huhu best sgt. Skrg ni bertambah la 2 org lagi dlm umah selain aku n hubby..balik keje je mak dah masak..waa heaven! Dah pesan kat mak jgn sesusah, tp dia buat gak, bosan katanya...pape jela mak..

Then Ahad lepas aku n family gi Philips warehouse kat Shah Alam...sbbnye nk mencari breastpump..time warehouse ni la nk rembat kan..tapi hari tu ujan lebat sgt. aku ngan hubby je gi beli..payung kecik, jalan jauh gak nk smpai ke booth tu..angin kuat..aku dah la pakai maxi sbb sblum tu g kenduri..susah betul nk jalan dlm ujan ribut camtu..mmg basah kuyup..tp mengenangkan dh sampai, redah je ujan...

Nasib baik la dpt gak beli breastpump..harga mmg murah dari kedai..dekat satos gak la less..untungkan?? So rembat 1 set Philips Avent Electronic Breastpump, 1 set newborn bottle ade 2 bottles and sterilizer..semua tu tak smpai 900rgt..ok la sgt..kalau nk beli kat kedai mmg riban gak la..sterilizer pon dpt 180rgt, botol susu tu dlm 50 lebih..ok la..aku pentingkan safety baby..lagipon ni baby 1st, hehe semua nk yg the best..tp takat mampu la...memula aku nk beli breastpump manual aje..murah skit..tp hubby sarankan amik electronic terus..biar puas hati..tak perlu 2-3 kali beli..lagipon yg electronic tu bleh gak nk pakai manual..so dua2 bleh..cuma pejam mata jelah membayonye yer abg..hehehe..

Ni aku google pic mende2 alah yg aku rembat kat warehouse tu..sama je ngan pic real..tp aku tak snap..malas tau~


Aku blom beli lagi cooler bag, icepack bag, storage utilities bla3..ingat nk beli weekend ni..huhu dh dekat sgt2 dah ngan due..lagi sakan aku berjalan..alasan, takpe mak ada..huhu..ada lagi nk tambah skit2 lagi brg baby..pastikan weekend ni lengkap semua...tak yah pening pikir dah..kelengkapan babay n aku utk ke hosp dh siap dlm kete hubby ..tp rasanya beg baby tu nk tukar la..mcm tak cantik je..heheh..nk beli beg baru kat anak ibulah.. weekend ni yek!   :))) bye gojes2!

No comments:

Post a Comment

:)