honey

honey

Thursday 2 June 2011

family vac to cameron

28th May 2011 yg lalu aku balik kpg mertua, bawak skali my family yg dtg jauh dari utara..maklong pon ada skali..heheh mmg penuh satu keta la..nasib baik muat 4by4 hubby tu..lepak kuala lipis semalam..mlm sabtu tu sempat lak gi funfair..huhu..ibu ngandung naik roller coaster tu..hahha..tapi x laju mana pon..aku mmg pantang nmpak roller coaster, mesti teruja. pastu nak naik merry go round hubby tanak..dia kata laju sgt. adakah?? heheh..aku pon tak naik..hubby ada la naik mende2 lain, aku tgk je dari jauh..yg terhentak2 tu aku tak dibenarkan oleh ibu mertuaku..huhu..ibu mertua aku naik keta berlaga, roller coaster n mcm2 lagi. bleh?? berhati waja mcm aku. hahahah! pastu esoknya kami beramai gi cameron yg tak jauh dh dari kuala lipis..awai2 pagi dh bertolak takot jem atas cameron tu..maklumla cuti skolah..ni adelah pic spanjang kat cameron tu...layanzzz...
                                          mak borak2 ngan MIL...

                                   my bro n his cousin..very close cousins depa ni
                                          wit cik abg hensem..heheh
                                my mom wit her eldest sis, my maklong sweet
              wohoo...mak buyung yg boyot walaupon baru 3 months pegnen
                                 mak mertuaku yg comey..hihihi
                                i love pink roses damn much!!! cactus too!
 huhu....a very happy vacation with my beloved family members...skrg my mom still stay kat my house sbb adik cuti skolah..bestnya mak ada..mak masak mcm2, bawak mak n adik jenjalan..maklumla sesekali je dpt jumpa bila mak dh balik perlis.. gunakan kesempatan yg ada utk bahagiakan mak.. :)))


No comments:

Post a Comment

:)